Marketingul, miracolul de care aveau nevoie școlile catolice

37

După 97 de ani de existenţă, o școală catolică din Los Angeles era pe cale să se închidă pentru că nu avea suficienţi elevi pentru a funcţiona.

Angajarea unui nou director, cu o viziune inovatoare, a deturnat însă destinul negativ al școlii. Folosind tertipuri de marketing, între care oferirea unei console X Box elevilor care convingeau un prieten să se înscrie la cursuri, directorul a reușit să crească numărul de elevi de la 35 la 132.

Confruntate cu un declin al numărului de înscrieri, școlile catolice de pe teritoriul Statelor Unite ale Americii apelează la tot soiul de tactici de marketing pentru a-și putea continua existenţa. Iar strategiile chiar dau roade.

Potrivit Associated Press, în ultimul an, numeroase dieceze importante ale SUA, inclusiv dieceza din Los Angeles, Boston și Chicago au reînceput să aibă mai mulţi elevi, după un declin al înscrierilor care durează de circa 4 decenii, și care se manifestă la nivel naţional.