69% dintre telespectatori au învăţat ceva nou din „The Bible”

147

Miniseria de 10 ore „The Bible" (Biblia), prezentată în cinci episoade pe History Channel a reuşit ceea ce îşi doreau creatorii ei: să prezinte oamenilor Biblia într-un mod uşor de înţeles şi captivant. Un sondaj de opinie relevă că 69% dintre telespectatori au învăţat ceva nou cu privire la Biblie.

Sondajul de opinie realizat telefonic de Barna Group, la solicitarea Societăţii Biblice din Statele Unite ale Americii a mai descoperit că dintre cei care urmăriseră miniseria, mai puţin de 60% s-au declarat creştini practicanţi, iar 78% s-au declarat creştini nepracticanţi.

Profilul telespectatorului care a învăţat ceva ce nu ştia despre evenimente şi personaje biblice este format din adulţi cu educaţie medie, non-albi, cu vârste între 18 şi 28 de ani, care nu se află într-o relaţie şi care nu sunt creştini practicanţi.

„Persoane din toate confesiunile au demonstrat puterea pe care o poate manifesta în cultura noastră, atunci când lucrăm împreună. Lumea este câştigată atunci când biserica este una", a declarat Roma Downey, co-producător al documentarului, pentru Christian Post.