Noul Testament în format de revistă

33

Doi publiciști germani au prezentat o nouă Biblie, Noul Testament, într-un format familiar cititorilor de presă.

Andreas Volleritsch și Oliver Wurm au avut ideea de a publica Noul Testament după o experienţă personală. Cei doi mărturisesc că îi obosea textul clasic, aranjat uniform pe două coloane înghesuite, așa cum apare în majoritatea Bibliilor contemporane. Ca atare au produs un format foarte apropiat revistelor de pe tarabe, aducându-și aportul specific industriei în care activează. Textul produsului editorial este integral al Noului Testament, în timp ce în noul layout titlurile, inserturile, fotografiile și celelalte detalii grafice sunt toate conform standardelor presei actuale. Selecţii din Noul Testament în format de revistă sunt disponibile pentru vizualizare online.

În Germania, Elveţia și Austria peste 30.000 de exemplare au fost disponibile cu ocazia sărbătorilor în standurile de presă din gări și aeroporturi. Revista are 244 de pagini și se vinde cu 9,20 euro. Volleritsch anunţă că în cadrul unui proiect similar va aborda și Vechiul Testament.