Coca-Cola la prima campanie anti-obezitate

164

Coca-Cola a devenit unul dintre cele mai puternice branduri din lume punând semnul „egal" între fericire şi băuturile lor. Ultimele studii în domeniul sănătăţii publice au arătat că mai curând e vorba de nefericire, iar acum compania încearcă o primă campanie de „control al daunelor".

Compania va începe să difuzeze un spot publicitar de 2 minute în timpul celor mai vizionate emisiuni de pe CNN, Fox News şi MSNBC, în speranţa de a scoate în evidenţă „devotamentul pentru cauză", prin expunerea ofertei de 180 de variante cu conţinut scăzut, sau zero, de calorii. De asemenea, le este atrasă atenţia telespectatorilor că luarea în greutate se datorează consumului de prea multe calorii, de orice fel, nu doar din sucuri.

Iniţiativa companiei reflectă presiunea care se adună peste toată industria de băuturi răcoritoare. În curând, în oraşul New York va intra în vigoare o lege ce regularizează porţiile de băuturi răcoritoare servite în restaurante, cinematografe şi arene sportive. Primarul din Cambridge, Mass., a introdus măsuri asemănătoare.

Ultimele studii în domeniu sugerează că băuturile cu zahăr îngraşă, indiferent de ce fac oamenii în rest. Un studiu ce s-a întins pe 10 ani şi a implicat mai mult de 33.000 de americani arată cum consumul de băuturi zaharoase interacţionează cu genele care afectează greutatea corporală şi creşte riscul de obezitate cu mult peste moştenirea genetică, conform AP.