„Chioşcul Coca Cola” aduce apă şi internet în regiunile sărace

47

Compania Coca Cola intenţionează să ridice 150 de chioşcuri în 20 de ţări sărace, chioşcuri care să ofere apă potabilă, energie electrică şi conexiune la internet. Demersul este unul menit să îmbunătăţească imaginea companiei acuzate frecvent că produce băuturi carbogazoase ce provoacă obezitate şi diabet.

În prezent, un asemenea chioşc există în oraşul Heidelberg din Africa de Sud. Acesta este dotat cu panouri solare, o antenă de satelit şi un aparat care ajută la distilarea apei. Însă amplasarea şi furnizarea acestor servicii este foarte costisitoare. Spre exemplu, doar aparatul de distilare costă aproximativ 100.000 de dolari, iar inventatorul speră să reducă costurile la 2.000 de dolari.

Nu se ştie încă ce produse vor fi comercializate la aceste chioşcuri, dar reprezentanţii companiei sunt decişi să-şi mai spele din păcate şi să vândă produse pentru a-i ajuta pe cei defavorizaţi. Un proiect presupune oferirea de vaccinuri şi educaţie sanitară copiilor din aceste zone, potrivit anunţului de pe site-ul companiei.