687.000 de vizitatori, pe un site misionar, într-o zi

31

Site-ul misionar Global Media Outreach (GMO) a anunţat că în decembrie 2010 a înregistrat nu mai puţin de 687.488 de vizitatori unici într-o singură zi.

Site-ul misionar Global Media Outreach (GMO) a anunţat că în decembrie 2010 a înregistrat nu mai puţin de 687.488 de vizitatori unici într-o singură zi.Reprezentanţii portalului fondat în 2004 de Campus Crusade for Christ spun că cei aproape 700.000 de vizitatori care au accesat site-ul într-o singură zi provin din 191 de ţări. Aproape 60.000 dintre acești utilizatori și-au manifestat intenţia de a se consacra în credinţa creștină, a menţionat Monica Sales, responsabil de relaţii cu presa GMO.Specificul site-ului este acela că oferă consiliere tuturor utilizatorilor care completează un formular adresat celor aproximativ 5.500 de misionari online instruiţi de GMO, pentru a veni în întâmpinarea vizitatorilor.Walt Wilson, fondatorul și directorul GMO, declara, în aprilie anul trecut, că tehnologia actuală a creat posibilitatea ca Evanghelia să ajungă la cunoștinţa oamenilor din întreaga lume până în anul 2020. Wilson a precizat și că scopul site-ului nu este acela de a convinge oamenii să se consacre online, ci de a-i determina să facă parte dintr-o Biserică locală.