Sprijin surprinzător al egalităţii în ceea ce priveşte căsătoria, pe Facebook

11

În martie, Facebook a susţinut o campanie de susţinere a egalităţii în căsătorie împreună cu Human Rights Campaign şi a avut un succes nebănuit, cu milioane de persoane care şi-au demonstrat sprijinul lor.

Coordonatorii campaniei Human Rights Campaign (HRC) au dorit să creeze o lume mai primitoare şi în acelaşi timp să lanseze un mesaj de speranţă tinerilor care nu se simt acceptaţi, asigurându-i că sunt oameni care îi sprijină. Pentru aceasta, s-au gândit la Facebook ca mediu de difuzare şi şi-au schimbat în roşu culoarea logo-ului şi, de asemenea, au cerut celor care erau de acord cu această iniţiativă, să-şi schimbe fotografia de profil, notează Huffington Post.

Cu această ocazie, mulţi şi-au manifestat pentru prima dată orientarea sexuală sau opinia despre aceasta. Acesta este cazul unui soldat gay, care nu se simţea acceptat de mama sa din cauza orientării sexuale, dar a simţit o bucurie enormă când a sesizat că şi aceasta şi-a schimbat poza de profil.

HRC este o organizaţie care lucrează în diferite domenii, însă s-a remarcat cu ocazia alegerilor din 2012, când egalitatea în ceea ce priveşte căsătoria a avut parte de mare succes la vot. Cu ocazia iniţiativei de pe Facebook, HRC a câştigat mulţi simpatizanţi şi la câteva săptămâni după accea, această reţea socială a conturat o hartă a SUA cu zonele în care oamenii şi-au schimbat poza de profil, care le-a dat siguranţa că se află într-o ţară în care acceptarea şi egalitatea sunt foarte dorite. Însă HRC insistă asupra nevoii de a continua, sprijinind egalitatea în ceea ce priveşte căsătoriile, pentru a putea influenţa, pe cât posibil, decizia Tribunalului Suprem.