New York Times și Washington Post refuză reclame explicite, folosite pentru educaţie sexuală

17

Săptămâna trecută, American Life League, una dintre cele mai mari organizaţii catolice pro-viaţă din SUA, a vrut să cumpere spaţiu advertorial în publicaţiile New York Times și Washington Post, dar a fost refuzată fiindcă imaginile sunt prea explicite.

Washington Post a refuzat din start oferta, iar New York Times ar fi fost de acord să publice reclama, doar dacă anumite părţi din imagini ar fi fost cenzurate și dacă ar fi scris sub reclamă avertismentul: „Imagine prea șocantă pentru publicul New York Times". Pentru că nu li s-a permis să facă aceste modificări, reclama nu a mai apărut deloc în publicaţie.

Paradoxal, imaginile respective (le puteţi vizualiza aici) sunt folosite de către Planned Parenthood ca material didactic pentru programele de educaţie sexuală, ceea ce înseamnă că și copiii de 10 ani le pot vedea. După refuzul celor două publicaţii, American Life League și-a închis demonstraţia cu următorul răspuns: „Dacă sunt prea grafice pentru adulţi, atunci cu siguranţă nu ar trebui să existe în clasele primare", citează Christian Post.

Grupul pro-viaţă notează că, sub amendamentul Affordable Care Act, fiecare școală publică din SUA este obligată să folosească materialul produs de Planned Parenthood pentru programele de educaţie sexuală, ceea ce înseamnă că fiecare elev va fi expus imaginilor refuzate de cele două publicaţii.