Ce se întâmplă după ce apeşi butonul „Report/Spam” pe Facebook

8026

Reţeaua de socializare a hotărât să facă mai transparent procesul prin care aplică sancţiuni utilizatorilor raportaţi pentru violenţa limbajului, conţinutul inadecvat sau spam şi a publicat un grafic care detaliază tot procesul.

Datorită numărului foarte mare de utilizatori, aproximativ 900 de milioane, Facebook are o întreagă „armată" de oameni care se asigură că site-ul are un conţinut decent. Angajaţii sunt împărţiţi în patru divizii: echipa pentru siguranţa utilizatorului, echipa care analizează presupusele hărţuiri, echipa care permite accesul la reţea şi echipa care verifică conţinutul abuziv.

În total sunt sute de angajaţi în toată lumea care verifică reclamaţiile şi decid dacă utilizatorului acuzat i se vor aplica sancţiuni şi care vor fi acestea, scrie Reuters.

Fred Wolens, purtător de cuvânt al Facebook, a declarat că s-a luat decizia de a posta graficul deoarece „simţeam că nu era clar ce se întâmplă din momentul în care utilizatorul apasă butonul de Report".

„Internetul este un loc periculos şi murdar, în timp ce Facebook se vrea a fi un loc mai sigur", a declarat şi analistul Ray Valdes, de la firma de cercetare Gartner.