Facebook va bloca conţinutul care promovează violenţa asupra femeilor

157

Facebook a acceptat să își schimbe politica în ce privește conţinutul pe site și să blocheze orice remarcă ce ia în derâdere sau încurajează violenţa asupra femeilor, după ce o campanie virulentă a demonstrat neajunsurile reţelei de socializare.

Campania FBRape a demonstrat că prin ineficienţa politicii sale, Facebook acceptă conţinut care promovează pe faţă violenţa împotriva femeilor. Campania le-a cerut mai multor firme să își retragă publicitatea de pe reţea până ce Facebook blochează conţinutul problemă. Nissan, Dove, Finnair, Nationwide UK și alte companii au acceptat propunerea și și-au retras reclamele.

Campania a scos la iveală existenţa mai multor pagini și grupuri pe Facebook care încurajează agresiunea fizică și sexuală a femeilor, pentru că „e amuzant" sau pentru că femeile „o merită". Facebook a recunoscut că „instrucţiunile folosite până acum de sistemele noastre nu au reușit să capteze tot conţinutul care nu respectă standardele noastre. Trebuie să ne descurcăm mai bine și o vom face," citează Daily Mail.