Vrei să laşi o impresie bună pe Facebook? Schimbă-ţi poza

151

Fotografia care apare la profilul din reţeaua de socializare Facebook are un impact semnificativ asupra primei impresii pe care o au potenţialii angajatori despre cineva. Aceasta este concluzia unui studiu realizat de cercetătorii de la Universitatea Missouri.

Persoanele care se bucură de un nivel ridicat de încredere sunt cele care aleg o poză care să descrie cel mai bine profesia sau personalitatea lor. Astfel, sportivii care au fost percepuţi pozitiv sunt cei care au ales la profil o fotografie în care sunt implicaţi în activităţi sportive.

De o încredere la fel de ridicată s-au bucurat şi cei care au profesii sociale şi care au ales să adauge fotografii imortalizate în mijlocul unui grup de prieteni sau în timpul unor acţiuni caritabile.

Cu alte cuvinte, pentru utilizatorii reţelelor sociale este mai important mesajul transmis de poza de profil decât dorinţa de a forma o anumită părere, prin alt tip de informaţii postate pe profilul de Facebook.