Părinţii pun sub brad mai multe tablete şi mai puţine jucării pentru copii

244

Producătorii de jucării sunt îngroziţi când văd sumele încasate anul acesta cu ocazia sărbătorilor de iarnă, tot mai mulţi copii cerând ca Moşul să le aducă tablete, nu jucării.

Se pare că păpuşile Barbie şi maşinuţele rămân valabile doar pentru copiii de până în trei ani, iar segmentul următor de vârstă îşi îndreaptă deja atenţia spre orice are formă de tabletă, de la Kindle, până la iPad.Această tranziţie se demonstrează a fi extrem de dificilă pentru producătorii de jucării, care trebuie să găsească soluţii inedite şi eficiente pentru a nu îşi pierde relevanţa în faţa tehnologiei.

„Cei mai mari producători, Mattel şi Hasbro, sunt îngroziţi. Ar trebui să fie îngroziţi, dar linia oficială a «partidului» este că nu se tem", comentează analistul Sean McGowan, director de cercetare la banca de investiţii Needham & Company, conform Mediafax.

Scăderile de vânzări se înregistrează din primele luni ale anului, iar la Mattel cel mai bine vândut produs în acest an este o carcasă pentru telefoane mobile, a declarat o sursă apropiată companiei, conform Financial Times.