Familia în centrul atenţiei la Super Bowl

39

     Organizaţia evanghelică americană Focus on the Family a provocat o controversă de proporţii printr-un spot publicitar împotriva avortului, transmis în timpul celui mai vizionat meci de fotbal american profesionist.

    Spotul publicitar al organizaţiei Focus on the Family a stârnit reacţii puternice și antagonice. Conform datelor furnizate de CBS, postul care a transmis partida, 106,5 milioane de telespectatori au urmărit meciul care reprezintă o adevărată sărbătoare naţională pentru americani.

    Discuţiile au fost polarizate de mesajul anti-avort al spotului, promovat de Pamela Tebow – mama jucătorului Tim Tebow – care mărturisește indirect că s-a aflat în faţa deciziei de a face un avort, dar că a hotărât să nu întrerupă sarcina.    Conform cifrelor vehiculate în media, costul difuzării unui spot de 30 de secunde a variat între 2,5 și 2,8 milioane de dolari, sume uriașe, dar mai reduse decât cele încasate cu doar un an în urmă, când canalul de televiziune american NBC a perceput 3 milioane de dolari per spot.    Jim Daly, președintele Focus on the Family este de părere că website-ul organizaţiei a avut de câștigat chiar și înainte de difuzare, întrucât părerile împărţite vizavi de spot au generat un trafic fără precedent. Mai exact, este vorba de o creștere de 40 de ori a numărului de vizitatori, site-ul atingând un vârf de 50 000 de vizitatori unici și 500 000 de afișări.