Ministerul Turismului va promova România pe Facebook

13

România va fi promovată ca destinaţie turistică pe Facebook, ca urmare a unei colaborări oficiale între Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului și reţeaua de socializare.

Departamentul de comunicare al Ministerului Dezvoltării Regionale și Turismului va colabora cu reţeaua de socializare Facebook pentru a implementa o campanie new media de promovare a României ca destinaţie turistică, a declarat marţi ministrul Elena Udrea, într-o conferinţă de presă. "Am discutat cu reprezentanţii Facebook şi am decis, şi la recomandarea specialiştilor spanioli care au creat brandul turistic al ţării noastre, să promovăm România pe Facebook, cea mai importantă platformă socială de media din lume, în condiţiile în care canalele new media au devenit din ce în ce mai accesate faţă de media tradiţională,” a declarat ministrul turismului.Până la începutul lunii decembrie, Ministerul va finaliza proiectul de strategie, care urmează să fie implementat, cel târziu, în luna martie 2011. „Nu am discutat cu Facebook amănunte privind bugetele de comunicare,” a menţionat Elena Udrea, adăugând că proiectul este deocamdată „în faza stabilirii de obiective şi a elaborării unui plan de acţiune pentru atingerea acestor obiective."Vicepreşedintele Facebook, Blake Chandlee, prezent în cadrul conferinţei de presă, a declarat că, deși Facebook colaborează cu multe organizaţii turistice din toată lumea, aceasta este „prima ocazie în care colaborează cu un minister, într-o fază atât de timpurie a elaborării unei strategii turistice.”

Până la concretizarea campaniei oficiale, România este promovată pe Facebook de pagini ale utilizatorilor obișnuiţi. Una dintre aceste pagini, 273 de locuri pe care trebuie să le vezi înainte să pleci din România a reușit să adune peste 53.000 de fani.