Popularitatea Facebook este în scădere în rândul tinerilor

226

Cu toate că Facebook se află în topul preferinţelor tinerilor în ceea ce priveşte reţelele sociale, se pare că popularitatea sa este în scădere, arată un studiu citat de Huffington Post.

Un detaliu important a ieşit la suprafaţă în urma studiului. Se pare că social media influenţează tinerii în ceea ce priveşte obiceiurile lor de cumpărare. Mai mult de 50% dintre adolescenţi consideră că reţelele sociale acţionează asupra comportamentului lor în ceea ce priveşte achiziţionarea diverselor lucruri.

Referitor la popularitatea reţelelor, studiul realizat de Piper Jaffray a arătat o scădere importantă din toamna anului trecut, când aproximativ 42% dintre respondenţi susţineau că Facebook este cea mai importantă reţea socială. În prezent, doar în jur de 33% dintre cei 5.200 de adolescenţi intervievaţi au pus această reţea în topul preferinţelor. De asemenea, Instagram, serviciu care aparţine Facebook, se află pe locul trei în rândul preferinţelor tinerilor. Acesta a însumat 17% din voturi.

Deşi nu depăşesc Facebook în sondaj, anumite reţele au înregistrat creşteri în ceea ce priveşte popularitatea faţă de raportul din toamnă. Este cazul Twitter, care ajunge din urmă popularitatea Facebook, adunând în prezent 30% din votul respondendenţilor. Popularitatea acestei reţele a crescut cu 3% faţă de situaţia din toamna anului 2012, când doar 27% dintre tineri au clasat-o drept cea mai importantă reţea de socialitare. De asemenea, Google+ a înregistrat o creştere de până la 5% din totalul voturilor.