Cine sunt utilizatorii celor mai mari reţele sociale

63

Un raport al BI Intelligence a analizat profilele utilizatorilor de reţele de socializare, pentru a descoperi identitatea unică a fiecărei platforme, informează Business Insider.

Populara reţea de socializare Facebook este preferată în special de tineri. Cu toate acestea, numărul celor cu vârste cuprinse între 45-54 de ani a crescut cu 45% faţă de anul trecut. Aproximativ 86% dintre utilizatorii Facebook sunt din afara Statelor Unite.

Twitter este, de asemenea, preferat de publicul tânăr. Numai 16% dintre cei cu vârste între 30 și 50 de ani au declarat că folosesc această reţea. În schimb, 27% dintre tinerii americani între 18 și 29 de ani susţin că utilizează Twitter.

O altă reţea foarte populară printre adolescenţi și tineri este Tumblr. Publicul feminin preferă Instagram și Pinterest. În cazul primei reţele, 68% dintre utilizatori sunt femei. Cea de-a doua este extrem de populară în rândul targetului feminin american – circa 84% dintre femeile din SUA o folosesc. De asemenea, Pinterest este o reţea extrem de populară între userii de tablete.

Publicul masculin preferă în schimb LinkedIn și Google+. Circa 70% dintre userii G+ sunt bărbaţi.

Rezultatele studiului sunt extrem de utile pentru identificarea oportunităţilor de business a fiecărei reţele, dezvăluind și care dintre aceste platforme sunt mai eficiente în promovarea anumitor branduri.