Specialişti adventişti din domeniul comunicării, reuniţi la un summit în SUA

148

Biserica Adventistă de Ziua a Şaptea are, la nivelul Statelor Unite, mai multe clădiri inscripţionate cu logo-ul instituţiei decât au restaurantele McDonald's şi Subway, la un loc, a declarat Claude Richli, director asociat al publicaţiilor Adventist Review şi Adventist World, în cadrul unui eveniment de anvergură care a reunit specialişti media adventişti de pe tot teritoriul SUA.

Evenimentul care a durat cinci zile şi a reunit 80 de specialişti în mass-media de confesiune adventistă, a subliniat necesitatea unei colaborări media integrate, la nivelul bisericii, bazate pe o planificare strategică eficientă.

Participanţii au fost de acord că Biserica Adventistă are nevoie de un audit de comunicare, la nivel mondial, urmat de formarea unui comitet care să organizeze iniţiative globale. În prezent, cea mai mare parte a programelor de comunicare ale Bisericii Adventiste sunt dirijate separat, de către cele 13 diviziuni mondiale ale Bisericii.

Preşedintele Bisericii, Ted Wilson, a apreciat că cel mai puternic rezultat al întâlnirii a fost „angajamentul spiritual pe care l-a văzut din partea comunicatorilor şi a specialiştilor media de primă clasă," a informat ANN.