Joc după documentarul „Biblia”, lansat pe Facebook

163

În circumstanţele în care filmul documentar în cinci părţi, „Biblia", realizat de producătorul Mark Burnnet şi soţia sa s-a dovedit a fi un real succes, cu audienţe record, compania Lightside Games l-a transformat în joc digital, care va fi disponibil pe Facebook, iPhone şi iPad.

Jocul, denumit „Light the Way: The Bible," a fost descris într-un comunicat de presă, remis Christian Post, ca un joc cu obiecte ascunse care foloseşte muzică şi fotografii din film, pentru a-i face pe utilizatori să urmărească povestea, găsind obiectele ascunse şi rezolvând puzzle-uri. Jucătorii pot să posteze progresul lor pe Facebook.

„Lightside Games este partenerul perfect pentru a crea un joc pentru familie, bazat pe mini-seria noastră. E clar că împărtăşesc aceeaşi pasiune pentru a spune poveştile de Biblie într-un mod antrenant," a declarat Burnett, care este producătorul unor emisiuni de mare succes, precum „Survivor," „The Apprentice," şi „The Voice".

Jocul a fost lansat pe Facebook pe 11 martie, iar dezvoltatorii speră să îl facă cât de curând accesibil şi pe iPhone şi iPad.