Crăciunul va fi transmis pe Twitter

15

Ce ar fi postat Iosif şi Maria, de Crăciun, dacă ar fi avut cont pe Twitter? Imaginaţia este limita pe care o campanie creştină urmăreşte să o înlăture, mutând scena naşterii Mântuitorului în social media.

   

    Începând cu 1 decembrie, istoria naşterii lui Iisus va fi reconstituită din mesaje de 140 de litere, postate zilnic pe Twitter. Share Creative, o companie de design publicitar din Marea Britanie, a colaborat cu Alianţa Evanghelică pentru a produce o campanie social media având în centru evenimentul din spatele Crăciunului.

    Iosif, Maria, păstorii, magii de la Răsărit şi regele Irod vor fi personajele biblice care vor posta update-uri zilnice pe Twitter. Organizatorii campaniei speră ca aceasta să le ofere utilizatorilor o perspectivă proaspătă asupra gândurilor şi sentimentelor personajelor cheie ale evenimentului, pe baza raportului biblic. "Vrem să spunem povestea Crăciunuilui într-un fel nu doar accesibil, ci şi distractiv şi relevant pentru generaţia internet," a motivat Huw Tyler de la Share Creative, într-o declaraţie pentru Christian Post.

    Twitturile zilnice ale personajelor biblice pot fi urmărite la www.twitter.com/natwivity, iar cei interesaţi se pot abona şi la pagina Facebook a campaniei la adresa www.facebook.com/natwivity .