Misionarii mormoni predau lecţii de doctrină pe Internet

26

Internetul este mult mai eficient decât vizitele personale din uşă în uşă, când vine vorba de promovarea unui mesaj religios. Aceasta este opinia lui Scott Swofford, directorul de relaţii publice al Departamentului pentru Misiune al Bisericii Sfinţilor din Zilele din Urmă (cunoscute şi ca Biserica Mormonă). Statisticile prezentate de oficialul bisericii vin să susţină această opinie.

   

    Misionarii online care coordonează discuţii prin intermediul Internetului pe site-ul oficial al bisericii mormone participă, în medie, la 10.000 de discuţii pe teme religioase, pe săptămână. Aproximativ 3.500 dintre cei care participă la discuţii pe teme doctrinare solicită să fie vizitaţi la domiciliu, iar circa 1.200 dintre aceştia se înscriu la cursurile oferite de misionari.

    Lansat în anul 2002, site-ul pune la dispoziţia vizitatorilor portrete video şi profiluri scrise ale credincioşilor mormoni pentru „a le arăta oamenilor cum îşi trăiesc mormonii credinţa," a explicat Swofford, pentru ReligionNews.com.

    Aceste profiluri, dar şi discuţiile misionare sunt verificate din punct de vedere doctrinar de editorii site-ului, care se asigură că orice frază care începe cu „biserica mormonă spune că…" respectă cu fidelitate interpretarea oficială a dogmelor bisericii pe care o reprezintă, a mai spus Swofford.