Campanie pentru sănătate: „Vinerea fără carne”

35

Revista Foodstory, împreună cu realizatoarea tv Oana Cuzino, a lansat din 18 ianuarie campania „Meatless Friday"- provocarea de a renunţa la carne pentru o zi.

„Ești ceea ce mănânci. Iar ce mănânci are efect asupra planetei. Fă o schimbare, renunţă la carne pentru o zi și poţi face diferenţa: ești mai sănătos și TU, și mediul înconjurător. Vineri mănânci altFEL! Gustă provocarea Meatless Friday", este mesajul campaniei prea puţin cunoscute printre români.

La origine, campania a fost iniţiată în Statele Unite și propusă pentru ziua de luni. Scopul era ca fiecare persoană să consume cu 15% mai puţină carne și, astfel, să își îmbunătăţească sănătatea. În România, campania a fost adaptată pentru ziua de vineri, pentru că mulţi dintre români ţin post vinerea. Revista Foodstory oferă în fiecare vineri, pe ediţia online, sfaturi de nutriţie și reţete fără carne.

Ligia Pop, care a iniţiat încă din 2010 pe site-ul personal campania „Mănâncă Sănătos o Zi pe Săptămână", susţine acum și campania iniţiată de Foodstory.ro și de Oana Cuzino. Ligia a fost desemnată câștigătoarea titlului internaţional YouTube Next Chef, alături de alţi 15 bucătari din lume.