Campanie împotriva obezităţii infantile, marca Disney

131

    Compania de animaţie Walt Disney a anunţat că se va implica în campania iniţiată de prima doamnă a Statelor Unite, Michelle Obama, pentru a limita obezitatea infantilă, informează agenţia France Presse.

    Campania "Magia vieţii sănătoase" va folosi intervenţii ale unor vedete TV cunoscute copiilor americani precum Nick Jonas şi Brenda Song, ale căror mesaje vor căuta să "inspire copiii" să trăiască vieţi sănătoase şi să îşi ajute părinţii să le insufle obiceiuri bune, se arată într-un comunicat Disney, citat de AFP.

    Ca parte a campaniei, Disney va dona un milion de dolari pentru a construi spaţii de joacă şi grădini în 10 comunităţi sărace din SUA. Iniţiativa este parte a campaniei "Let's Move", lansată de Michelle Obama pentru a contracara una dintre principalele cauze ale obezităţii infantile: lipsa de exerciţiu fizic.

    Potrivit statisticilor citate de AFP, obezitatea afectează astăzi de trei ori mai mulţi copii americani decât acum 30 de ani. Estimativ, unul din 5 copii americani, între 6 şi 19 ani suferă de obezitate (au un index al masei corporale mai mare de 30).