4 super alimente pentru luna iunie

413

Chiar dacă vremea de la începutul lunii nu ne înştiinţează de sosirea verii, fructele şi legumele de sezon au acaparat pieţele şi ne anunţă că luna iunie tocmai a început. Află care sunt produsele vedetă ale acestei prime luni de vară.

Iată câteva recomandări de alimente pentru luna iunie oferite de Huffington Post.

Cireşele păstrează gustul copilăriei, dar sunt şi o sursă valoroasă de vitamina C, fibre şi antioxidanţi. Aceste fructe delicioase, sărace în calorii, aduc o varietate de beneficii sănătăţii, printre care se numără protejarea inimii sau grăbirea procesului de recuperare după efectuarea exerciţiilor fizice.

Poţi îmbogăţi salatele de fructe şi, în acelaşi timp, le poţi da o savoare aparte folosind papaya. Sezonul de vârf al acestor fructe începe odată cu instalarea verii. Papaya este o sursă valoroasă de potasiu, antioxidanţi, vitamina A şi C.

Cu un bogat conţinut de vitamina K, C şi A, castraveţii sunt o alegere nemaipomenită pentru salate sau gustări. Mai mult, aceştia sunt o sursă de magneziu şi potasiu şi au o putere de hidratare a corpului ridicată, graţie conţinutului său de 96% apă.

Bamele pot fi pregătite atât la grătar, dar şi în supe, recomandă Angela Lemond, purtătorul de cuvânt al Academiei americane de Nutriţie şi Diete. Aceste legume conţin nutrienţi benefici pentru sănătatea noastră, precum vitamina A, B6, C, K, magneziu şi calciu.