Compoziţia chimică a altor planete este total surprinzătoare

Înţelegerea pe care o aveau până acum oamenii de ştiinţă cu privire la compoziţia chimică din structura altor planete a fost modificată, ca urmare a unui studiu care arată existenţa unor procese şi fenomene chimice noi.

Astfel, studiul relevă că aceste procese şi fenomene au dat naştere unor elemente chimice necunoscute până acum, dar şi unor materiale noi ce intră în alcătuirea geologică a altor planete.

Până acum, se credea că oxidul de magneziu (MgO) este singurul oxid de magneziu stabil din punct de vedere termodinamic şi unul dintre materialele de bază din nucleul Pământului şi al altor planete. Însă cercetătorii au descoperit că şi MgO2 şi Mg3O2, din compoziţia altor planete, sunt stabili şi determină existenţa unor materiale complet necunoscute.

Această informaţie relevă că oamenii sunt departe de cunoaşterea şi înţelegerea celorlalte planete. „Am luat în calcul presiunea atmosferică, temperatura, presiunea oxigenului, pentru a putea determina numele acestor materiale. Însă cercetările continuă”, a declarat Qiang Zhu, unul dintre autorii lucrării, pentru site-ul Futurity.