Apple apelează la şcoli pentru a-şi completa veniturile

9

Cu o versiune mai mică şi mai ieftină a iPad, Apple speră să cucerească şcolile americane şi să îşi consolideze astfel poziţia de lider pe piaţa tabletelor.

Nici nu ar fi greu, deoarece toţi copiii îşi doresc ce e nou şi „cool". Spre exemplu, numai şcolile din San Diego au achiziţionat anul acesta 25.000 de tablete Apple, conform Bloomberg.

Pentru ca acest plan să meargă şi produsele să aibă atractivitate, Apple vine cu o variantă de iPad cu un ecran mai mic, de 7,85 inci în loc de 9,7 şi la un preţ începând cu 249 de dolari, în loc de 499-829 de dolari.

Sistemul de învăţământ din SUA a fost interesat de tabletele Apple încă de la lansarea lor din 2010, deoarece sunt o alternativă mai ieftină la laptop-uri. Cheltuielile pentru asigurarea tehnologiei informaţionale pentru studenţi a ajuns la 19,7 miliarde de dolari în 2010-2011.

Apple a recurs la această strategie în condiţiile în care acţiunile companiei au scăzut cu 13% înainte de lansarea iPhone 5, iar Microsoft va lansa pe 26 octombrie prima tabletă, Surface, anunţă Mediafax.