Forbes: Există o nișă pentru alimente „cultice”

9

Două companii din Statele Unite, whole Foods și Saffron Road au fuzionat vara aceasta într-un experiment de promovare a mâncărurilor „halal" (permise) în timpul Ramadanului - postul islamic. Deși, potrivit Forbes, efortul a fost unul controversat, el s-a bucurat de un succes financiar remarcabil.

Două companii din Statele Unite, Whole Foods și Saffron Road au fuzionat vara aceasta într-un experiment de promovare a mâncărurilor „halal" (permise) în timpul Ramadanului – postul islamic. Deși, potrivit Forbes, efortul a fost unul controversat, el s-a bucurat de un succes financiar remarcabil.

Jurnaliștii Forbes concluzionează că, după o creștere cu 300% a profitului în timpul Ramadanului și cu o creștere cu 200% a numărului de fani pe Facebook în aceeași perioadă, reprezentanţii Saffron Road au tot dreptul să fie convinși că există o nișă aparte pentru alimentele tipice sărbătorilor minoritare.

„Nu doar că am avut o creștere uriașă a vânzărilor în perioada Ramadanului ci, credem noi, poate mii de noi consumatori de hrană halal (…) vor continua să mănânce acest tip de hrană, devenind consumatori fideli," a declarat Adnan Durrani, CEO la Saffron Road.

Ieri a început Anul Nou Evreiesc, prilej pentru analiștii pieţelor să se întrebe cât va mai dura până când alimentele tipice srăbătorilor cultice vor deveni disponibile nu doar în magazinele mari, ci și în magazinele mici.