Alimente care te ajută să scapi de kilogramele în plus

818

Felul în care arătăm, precum și starea noastră de sănătate depind direct de ceea ce alegem să mâncăm în fiecare zi. Iar uneori chiar ai nevoie să slăbești tocmai pentru a fi mai sănătos.

Procesul nu trebuie să fie cel al înfomăterii, ci înlocuirea hranei nesănătoase cu alimente sănătoase care ajută la reglarea greutăţii corporale. Reţeta unui slăbit sănătos este găsirea unei diete personalizate care să dea rezultate, dar să fie și satisfăcătoare. De aceea, nici ceea ce urmează nu este o reţetă de slăbit, ci doar o listă cu câteva alimente sănătoase care ar putea ajuta în acest scop.

Varza este una dintre cele mai bune opţiuni pentru cei care vor să slăbească, dar nu cea din capsulele de slăbit pe bază de supă de varză, ci cea naturală. Pentru un proces sănătos de slăbire, este nevoie de o dietă variată, nu doar de consumarea singulară a unui aliment de pe listă. Varza este apreciată în mod deosebit în acest scop pentru că este săţioasă. Dar pe lângă asta este şi bogată în substanţe nutritive precum vitamina C, magneziu şi acid folic.

Fructul de avocado este un aliment cu un aport ridicat de acizi monosaturaţi care ajută la arderea grăsimilor. Conţine zaharuri, care vor elimina pofta de dulce, și potasiu, care va ajuta la echilibrarea insulinei în sânge.

Seminţele de dovleac sunt suplimente naturale de fier, fosfor, zinc şi magneziu, iar fisticul este o sursă naturală de antioxidanţi ce contribuie la scăderea riscului de apariţie a bolilor de inimă. Aceste alimente înlocuiesc cu brio gustările dintre mese, dar trebuie ţinut cont că atunci când sunt consumate în cantităţi mari îngrașă.

Vitamina C este un alt aliat al celor care vor să slăbească pentru că, faţă de alte vitamine, are un impact mai puternic în accelerarea arderii grăsimilor. Toate citricele se bucură din plin de prezenţa acestei vitamine (poţi opta pentru lămâi verzi, care sunt mai dulci și aromate), dar să nu uităm că se regăsește din belșug și în ardeii verzi, căpșuni, papaya, kiwi, varză de Bruxelles, brocolli, conopidă, roșii, dar și in ierburi aromate pe care le poţi adăuga în salate (coriandru, arpagic, cimbru, busuioc și pătrunjel), scrie Adevărul.