„Bombele de zahăr” de la micul dejun

988

Renunţarea la micul dejun este un obicei extrem de nociv pentru sănătate, însă nici nu putem mânca orice. Din păcate, unele alimente consumate în meniul de dimineaţă sunt extrem de bogate în zahăr, iar acest lucru este dăunător pentru organism.

Iată câteva produse pe care Huffington Post ne recomandă să le evităm la prima şi cea mai importantă masă a zilei.

Dacă cerealele integrale sunt o opţiune extraordinară pentru masa de dimineaţă, unele tipuri de cereale pe care le găsim în magazine pot avea o cantitate mare de zahăr. Cerealele cu ciocolată sau cele colorate conţin cantităţi mari de zahăr. Atenţia părinţilor trebuie să fie și la cerealele „naturale” pentru copii, care nu sunt ferite de adaosul de zahăr.

Acelaşi lucru se aplică şi în cazul batoanelor cu cereale pentru micul dejun care pot părea o soluţie rapidă, uşoară, numai bună de aplicat în dimineţile în care mănânci pe fugă. Cu toate acestea, este bine să verifici pe ambalajul acestor produse care este cantitatea de zahăr conţinută. Chiar dacă au un conţinut de fibre, s-ar putea să ai surpriza că au mai mult zahăr decât un baton plin cu ciocolată şi caramel.

Nici iaurturile cu fructe nu sunt neapărat o alegere bună. Doar un pahar de 170 de grame cu această gustare poate conţine chiar şi 30 de grame de zahăr, a declarat pentru Runner’s World  Jayne Hurley, nutriţionist şef la Centrul de Ştiinţe în Interesul Publicului.

Pe lista alimentelor cu un conţinut de zahăr mare se află şi unele băuturi de tip smoothie, preparate din iaurt şi fructe, dar peste care se adaugă uneori şi zahăr.