Ce mănâncă nutriţioniștii în fiecare dimineaţă

2170

Chiar dacă timpul pe care îl avem de dimineaţă este limitat, amânarea celei mai importante mese a zilei poate dăuna sănătăţii, crescând şansele dezvoltării obezităţii şi contribuind la scăderea performanţei în timpul zilei.

Micul dejun este un obicei de nutriţie la care ar trebui să ţinem. Iată câteva sfaturi de la experţi în nutriţie, adunate de Huffington Post:

Pizza pentru masa de dimineaţă sună nesănătos? Depinde cum o găteşti. Dr. Joy Bauer recomandă o reţetă pe cât de delicioasă, pe atât de sănătoasă. Foloseşte o felie de pâine sau o brioşă din făină integrală prăjită pe care să o ungi cu puţin sos de roşii proaspăt. Rade caşcaval pe deasupra şi adaugă ardei roşu tăiat sau puţină boia. Bagă aceste preparate la cuptor până când brânza se topeşte uşor şi obţii un mic dejun gustos şi sănătos.

Cerealele pe care le alegi pentru masa de dimineaţă ar trebui să conţină cât mai multe fibre şi să fie sărace în zahăr, ne sfătuieşte dr. Elisa Zied. Poţi adăuga în bolul de cereale câteva fructe proaspete, precum coacăzele, dar şi seminţe sau nuci. Vei obţine astfel un mic dejun săţios şi care te va umple de energie.

De asemenea, poţi mânca un castron cu fulgi de ovăz peste care adaugi câteva cireşe uscate, recomandă dr. Angela Ginn Meadow. Ea ne dezvăluie că pune peste acest amestec şi câteva boabe de vanilie sau esenţă şi puţină miere.

Iată câteva idei pentru un mic dejun sănătos, recomandate de specialişti în nutriţie. Aceste sugestii sunt extrem de hrănitoare, preîntâmpină senzaţia  de foame o vreme îndelungată și îţi asigură aportul de energie de care ai nevoie în timpul zilei. Ce alte idei de mic dejun ai mai recomanda?