Mai puţin zahăr şi sare în cerealele Nestle

36

Nestle SA şi General Mills Inc au hotărât să diminueze conţinutul de sare şi zahăr din produsele pentru copii, pe bază de cereale, într-o încercare de a răspunde la îngrijorările manifestate de autorităţile din domeniul sănătăţii.

Cele două companii au început să lucreze împreună din 1990 şi vând cereale Nestle și Cheerios, în mai mult de 140 de ţări din fara Statelor Unite şi Canada, pieţe care valorează până la 25 de miliarde de dolari.

Oficialii au spus că vor reformula ingredientele a 25 de branduri populare printre copii şi adolescenţi, până în 2015. Ţintele sunt de a introduce mai multe cereale integrale, de a creşte nivelul de calciu, de a reduce cantitatea de zahăr cu 24% şi pe cea de sodiu cu 12%, conform Reuters. Aceste schimbări vor afecta aproximativ 5,3 miliarde de porţii de cereale vândute, în medie, pe an.