Mai puţin zahăr şi sare în cerealele Nestle

154

Nestle SA ÅŸi General Mills Inc au hotărât să diminueze conÅ£inutul de sare ÅŸi zahăr din produsele pentru copii, pe bază de cereale, într-o încercare de a răspunde la îngrijorările manifestate de autorităţile din domeniul sănătăţii.

Cele două companii au început să lucreze împreună din 1990 ÅŸi vând cereale Nestle È™i Cheerios, în mai mult de 140 de ţări din fara Statelor Unite ÅŸi Canada, pieÅ£e care valorează până la 25 de miliarde de dolari.

Oficialii au spus că vor reformula ingredientele a 25 de branduri populare printre copii ÅŸi adolescenÅ£i, până în 2015. Å¢intele sunt de a introduce mai multe cereale integrale, de a creÅŸte nivelul de calciu, de a reduce cantitatea de zahăr cu 24% ÅŸi pe cea de sodiu cu 12%, conform Reuters. Aceste schimbări vor afecta aproximativ 5,3 miliarde de porÅ£ii de cereale vândute, în medie, pe an.

Niciun articol afișat