Dana Parris a fost fericită când a reușit să își împlinească visul de a-și deschide propriul restaurant, în Carolina de Nord. În ciuda eforturilor ei însă, afacerea a mers foarte slab pe timpul verii. Aflată într-un moment de cumpănă, L-a rugat pe Dumnezeu să o călăuzească, iar răspunsul Lui nu a întârziat să apară.

„Pur și simplu a venit la mine și mi-a spus că nu trebuie să fac eu nimic; trebuie să Îl las pe El să facă. Modul în care puteam să Îi arăt lui Dumnezeu că Îl las pe El să conducă tot era să Îi ofer controlul asupra casei de marcat”, a declarat Parris pentru Gaston Gazette.

Astfel, proprietara a hotărât să renunţe la preţurile fixe pentru produsele pe care le comercializează. A adoptat în schimb o altă strategie: îi lasă pe clienţii care calcă pragul restaurantului să plătească atât cât cred de cuviinţă pentru cele consumate.

Pare un plan de afaceri sortit eșecului, însă în cazul lui Parris a fost metoda care a ajutat-o să își tripleze veniturile în prima săptămână, iar acest lucru i-a dat încrederea necesară pentru a continua la fel. „Când i-am spus «Da» lui Dumnezeu, au apărut binecuvântări din toate părţile”, mărturisește proprietara pentru Huffington Post.

„Acesta nu este curaj. Este doar credinţă”, a continuat ea.

Cei mai mulţi dintre clienţii lui Parris plătesc preţul standard pentru mâncarea comandată, însă există și clienţi care vor să lase mai mulţi bani pentru cele consumate. Iniţiativa chiar i-a inspirat pe unii să fie mai buni și să plătească pentru mesele unor clienţi nevoiași. Pentru alţii, a devenit o lecţie de credinţă și de speranţă.

Există însă și cazuri când cei care calcă pragul restaurantului nu își pot plăti consumaţia, însă Parris îi servește cu același drag pe care îl arată tuturor. Gestul ei de bunătate nu trece neobservat. O dată, o asistentă a plătit un preţ mic pentru o gustare aici, însă peste numai două zile, când s-a reîntors, a lăsat o sumă generoasă pentru masă, în semn de mulţumire pentru înţelegere.

„Îmi aduce aminte zilnic de încrederea pe care o avem în Iisus Christos și cred că avem nevoie să ni se aducă aminte de ea în fiecare zi”, a declarat unul dintre clienţii restaurantului, Larry Huss, citat de Gaston Gazette.

Parris speră ca modul în care își conduce restaurantul, pe care l-a lăsat pe „mâna lui Dumnezeu”, să fie o inspiraţie pozitivă pentru ceilalţi: „Mă rog ca acest gest de credinţă să se răspândească și şi mai mulţi oameni să aibă speranţă. Sper că oamenii vor vedea că dragostea Sa strălucește aici.”