Alimentele minune care te ajută în lupta cu kilogramele în plus

1616

Pe lângă faptul că te ajută să îţi menţii sănătatea, ferindu-te de boli, îmbunătăţindu-ţi structura osoasă şi chiar ajutând la creşterea performanţelor cognitive, aşa numitele super-alimente te pot ajuta în lupta cu kilogramele în plus, notează Health.

Publicaţia a întocmit o listă cu astfel de produse care pot fi incluse în dieta zilnică şi care sunt recomandate atât celor care vor să slăbească, cât şi celor care doresc să se menţină la o greutatea normală.

De exemplu, unul dintre alimentele recomandate este fasolea neagră, bogată în proteine şi care nu conţine grăsime saturată. O poţi folosi atât în prepararea supelor, dar şi a salatelor sau a mâncărurilor mai consistente. La fel de eficiente sunt şi fasolea albă, fasolea roşie, denumită şi fasole Kidney, dar şi lintea.

Fulgii de ovăz sunt o sursă extraordinară de fibre, care te va ajuta să îţi energizezi metabolismul şi, de asemenea, să arzi grăsimile.

Orezul negru este o alegere bună atunci când vine vorba de alimente sărace în calorii, dar care, în acelaşi timp îţi potolesc senzaţia de foame.

Fructele nu trebuie să lipsească din dieta pe care o adopţi atunci când vrei să scapi de kilogramele în plus. De exemplu, un studiu a arătat faptul că femeile care au consumat trei pere pe zi au slăbit mai repede, consumând mai puţine calorii, decât cele care nu au adoptat acest obicei.

Acidul oleic din fructele de avocado îţi vor potoli foamea, graţie grăsimilor monosaturate. În plus, aceste fructe sunt o sursă foarte bună de fibre şi proteine.

Pe lângă faptul că au proprietăţi care încetinesc procesul de îmbătrânire, afinele sunt, de asemenea, o alegere delicioasă şi sănătoasă pentru o gustare. Health adaugă şi portocalele, grepfruturile sau bananele pe lista fructelor bune de inclus în dieta ta pentru slăbit.

Consumul de broccoli are efecte benefice asupra organismului, ajutând la prevenirea dezvoltării celulelor canceroase. În acelaşi timp, este bogat în fibre şi sărac în calorii.

Printre super alimentele care te ajută în lupta cu kilogramele, notate de publicaţia Health, se mai numără şi migdalele, brânzeturile sărace în grăsimi, precum brânza feta sau cea de capră, laptele degresat, arpacaşul sau quinoa.